понедельник, 23 марта 2020 г.

ШАНОВНІ УЧНІ!

Сьогодні (23.03.2020) ми повинні з вами опрацювати чотири теми.

1. Методи та способи ремонту системи живлення інжекторних двигунів. 

Опрацювати матеріал                                                                             https://drive.google.com/open?id=1_Ucmn8VjAjFu596iJTNnyAKiyK0nyVdx

Дати відповіді на запитання:


1. Які переваги має система впорскування палива порівняно з карбюраторною системою живлення?

2. Через скільки кілометрів пробігу автомобіля потрібно чистити форсунки?

3. Які бувають несправності форсунок?

4. Які недоліки системи впорскування порівняно з карбюраторною системою живлення?

2. Акумуляторні батареї. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи.

Опрацювати матеріал                                                                                  https://drive.google.com/open?id=1RL4Ze0xC_tWDK__msHUwhSPOitBiVrqd

Дати відповіді на запитання:
1. Для чого призначена акумуляторна батарея?


2. Яка будова акумуляторної батареї?

3.Як правильно приготувати електроліт?

4. Що таке номінальна ємність акумулятора?

3. Методи та способи ремонту акумуляторів.

Опрацювати теоретичний матеріал

Дати відповіді на запитання:
1.Які основні несправності акумуляторів?

2. Як перевірити рівень електроліту й що треба доливати в разі його зниження?

3. Які причини підвищеного саморозряджання акумулятора?

4. Який прибор використовується для перевірки густини електроліту, його склад?

5. Якими способами здійснюється заряджання акумулятора?

4. Генератори. Оглядові, кріпильні, мастильні та регулювальні роботи.


Опрацювати матеріал

Дати відповіді на запитання:

1. Яке призначення генератора?


2. З чого складається генератор?

3. Яку роль відіграє реле-регулятор в роботі генератора?

4. Яке призначення діодів у генераторі? 

Завдання виконати до 24.03.2020 до 12.00!!!
(Фото скинути на електронну пошту) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

15.04.2020 Методи та способи ремонту додаткового обладнання Опрацювати матеріал  https://drive.google.com/open?id=1ZJBNz3QuB04j5Rp...